مقالات

10 مورد از بهترین انواع عطر زنانه گرم مناسب برای فصول سرد سال

بدون شک در دنیای مد امروز یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار روی جذابیت افراد عطر و ادکلن می باشد که جایگاه آن برای خانم ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. چیزی که می تواند به خانم های نکته سنج و خوش ذوق در انتخاب نوع و رایحه عطر کمک نماید، توجه به زمان استفاده از آن می باشد. به عنوان مثال رایحه عطر مناسب فصول سرد با فصول گرم سال کاملا متفاوت است. اکنون که به فصول سرد سال نزدیک می شویم، شاید برای شما خانم های عزیز هم این سوال پیش بیاید که برای فصل های پاییز و زمستان چه عطرهایی باید بزنیم؟ پیشنهاد ما به شما در چنین مواقعی استفاده از عطر های زنانه گرم که معمولا دارای فرمول سنگینی هستند و برای شب های سرد سال، ماندگاری و دلپذیری بیشتری دارند، می باشد. حال برای آن که با بهترین و خوشبوترین عطرهای زنانه گرم آشنا شوید، لازم است تا انتها با این مقاله همراه باشید.

ادوپرفیوم زنانه ورساچه مدل Crystal Noir

کمپانی ورساچه یکی از موفق ترین و بهترین تولید کنندگان عطر و ادکلن در سطح جهان است که تنها در مدت کوتاهی توانست، این عنوان را به خود اختصاص دهد. یکی از برترین محصولات این برند معروف، عطر گرم زنانه مدل crystal noir می باشد که طراحی و فرمولاسیون آن را عطرساز مشهور و برجسته یعنی آنتونی لی بر عهده داشته و در سال  2004 از آن رونمایی شده است.عطر مذکور در همین مدت محدود توانسته محبوبیت بسیاری را در میان خانم ها به دست آورد. این عطر با رایحه گرم و شیرینی که دارد، یک انتخاب هوشمندانه برای شب های سرد پاییز و زمستان می باشد. رایحه این عطر زنانه گرم با بوی انگور سیاه، انجیر و گل بنفشه آغاز می شود و سپس جای خود را به بوی شیرین و دلپذیر گل یاسمین می دهد و در پایان نیز این عطر خوش با رایحه های چوب صندل، چوب کشمیر، وانیل و گل آفتابگردان خودنمایی می نماید.

خرید ادکلن زنانه کریستال نویر برند ورساچه

خرید ادکلن زنانه ادوپرفیوم زنانه جورجیو آرمانی مدل SI

خرید ادکلن موگلر الین اسنس ابسولو ادوپرفیوم اینتنس زنانه

خرید ادکلن زنانه ادوپرفیوم زنانه کارولینا هررا مدل Good Girl

خرید ادکلن زنانه ادوپرفیوم زنانه ولنتینو مدل Donna

خرید ادکلن زنانه ادوپرفیوم زنانه ایو سن لوران مدل Black Opium

خرید ادکلن زنانه عطر گرم متالیک از برند تام فورد

خرید ادکلن زنانه عطر زنانه گرم Chanel Coco Noir

خرید ادکلن زنانه دکلن گرم و تلخ زنانه آتلیه کلون Tobacco Nuit

خرید ادکلن زنانه ادوپرفیوم زنانه آمواج Fate

خرید ادکلن زنانه ادوپرفیوم ریحانا Nud By Rihanna

خرید ادکلن زنانه ادوپرفیوم زنانه Marco Serussi مدل The Lady

سخن آخر

شما با مطالعه این مطلب با بهترین عطر و ادکلن های گرم زنانه آشنا شدید. بدون شک بعد از معرفی عطر زنانه نوبت به خرید این عطرها می رسد. همواره خرید عطر و ادکلن کار سخت و پیچیده ای است و به مراتب خرید اینترنتی آن هم می تواند سخت تر باشد. اما فروشگاه عطر و ادکلن راشابویا کار را راحت کرده و شما می توانید به راحتی و با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی با انواع عطر و ادکلن های گرم زنانه آشنا شوید و با شناخت نت ها و رایحه های هر کدام، انتخابی سنجیده و خریدی آسان داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *